petak, 4. ožujka 2011.

Tusal jar and cross stitch

Pozdrav drage naše blogerice, prvu martovsku buru smo odpuhale, danas sam se natrčala po travnjaku drage naše Bavarke, dok je Ona fotografirala. Nemojte misliti da ja nemam svoju vlastiti tratinu, ali nekad je lijepo malo i procunjati po susjedstvu. Možete li zamisliti da je u Peroju puhala oko 83 km/sat, najviše na jugu Istre. Od kad je počela u utorak samo smo se grijale, i tako je Ona ostavila malo heklicu i uzela iglu i malo vezla. Staklenka se polako puni, jedan rad za natječaj kod Argante je gotov, dok se drugi Mačak s http://www.broderie.net dovršava. Moj Sweetie nam je kuhao čajeve, a ja sam se sladila omiljenim kroketima.
Mlad mjesec nastupa danas u 21.45, kratkotrajno poboljšanje vremena, a zatim kiša u nizinama i snijeg već na uzvisinama, tako kaže naš kalendar Frate Indovino.
Zahvaljujemo i pozdravljamo sve drage blogerice koje su sudjelovale u giveaway, čestitamo pobjednici, ostalima više sreće u slijedećem, već ćemo nas dvije izmisliti neki razlog i povod. Hvala i svim posjetiocima, onima koji ostave ili ne ostave komentar na naše postove. Good afternoon our dear bloggers, the firt March bura we have blown out, can you imagine that in Peroj bura blown about 83 km/hour. Today I have jumped all across the lawn of our dear Bavarien, She was taking the pic, and don't think that I haven't my own garden, but somethimes is just nice to go wandering in the neighbourhood. Me and She were inside from Thursday, when bura started, and She changed a crochet for needle and make somo cross stitch work. One for a game by Argante, and one freebies from http://www.broderie.net. the jar is almoust full.
My sweetie cooked a lot of tea, and I have full pot of my crochetti.
The New Moon will be visible this evening at 21.45, wiht a very short better weather, and than again rain and snow, so read on our calendar Frate Indovino.
Thanks to all participant to the Giveaway, congratulation to the winer, we wish more luck to the other in the next one, and we will make some event for the next one.
Thanks to all who stop by our blog and left or not a comment. Thanks anyway.

Buon pomeriggio care bloggine, la prima bora di marzo io ed Lei l'abbiamo sopravisuta, anzi da Martedi quando ha cominciatto, non siamo quasi uscite fuori di casa. Qui da noi a Peroj aveva la forza di 83 km/ora, ed oggi ho corso per lungo a per largo nell pratto della nostra cara Bavarese, affinche Lei fotografava, per piacere non pensate ache io non abbia il mio di pratto, ma ogni tanto e' bello gironzolare nel vicinato.
Lei ha scambiato l'uncinetto con il ago ed ha finito un lavoro per il concorso da Argante, ed un freebie da http://www.broderie.net da finire, cosi il filato si accumula nell bicchiere.
Il mio Caro ci coccolava Lei con il the, ed io mi ingozzavo con i miei crochetti preferiti.
La Luna Nuova arriva alle 21.45 di questa sera, port aun lieve ed breve miglioramento di tempo, poi di nuovo pioggia ed neve, almeno cosi dice il calendario Frate Indovino.
Ringraziamo a tutte le partecipanti nel nostro ultimo giveaway, auguri alla vincitrice, ad altre piu fortuna nell prossimo, io e Lei la raggione per il prossimo giveaway la inveteremo di sicuro.
Grazie a tutti coloro che si fermano a leggere ed visitare il nostro blog, sia quelli che lascia un commento ed a tutti gli anonimi.

Ne zaboravite navratiti opet.
Do not forget to come back.
Non dimenticate di ritornare. Grazie.

21 komentar:

  1. Dobro fa te nije bura odpuhala. Kod nas je tek danas malo sunca osvanulo. I ja jedva čekam to proljeće da mogu van.
    Bila si nam jako vrijedna i ovaj link je odličan ima tamo puno dobrih stvari
    hvala
    pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  2. Komplimenti na savršenoj pozadini veza!

    OdgovoriIzbriši
  3. HvaLA DRAGI DUHIĆU, postavila sam i proljetnu vilu da nam dođe što prije......

    Hvala i tebi draga ROMAN, posebno me veseli što me tako tajnovito pratiš i javiš se baš na našim zajedničkim "ljubavima".

    OdgovoriIzbriši
  4. Jako lijep post, prožet radošću druženja i stvaranja.

    OdgovoriIzbriši
  5. Draga nemoj se žaliti na udare bure od 83km na sat, kod nas je izmjereno 190 km/h!!!Dobro da smo tu još uvijek:)))
    Uvijek zanimljivih stvari kod tebe, linkove ću tek sad pregledati.
    Puse

    OdgovoriIzbriši
  6. Svakako draga, vezeni radovi su prelijepi:-)
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  7. Speriamo migliori,piove in tutta Italia!Buon fine settimana,
    Anna

    OdgovoriIzbriši
  8. Hvala Bojice, nekako se prebacujem igla i konac, heklica, vuna i pletaće igle, k tomu i decoupe u kombinaciji, neka nova ideja...
    Draga Arba, nije nam dugo bila ovakve jačine, a i kad sam predvečer vidjela da je potamnila s one strane otočja Brijuni, baš iz tvog pravca, , malo sam se stresla jer je moj Pomorac, a vjerujem da su to i stariji tvoji govorili: "Bog te očuvaj od oblačne bure i vedrega juga"
    Hvala Biljana, moram taj vez ukomponirati s decoupage, neka se ideje motaju
    Grazie cara Anna, buon fine settimana anche a te.

    OdgovoriIzbriši
  9. Ne daj se draga Loredana da te bura odnese! Što će mo mi onda? Radovi su jako lijepi! A sad idem pogledati link! Pozdrav! :))

    OdgovoriIzbriši
  10. Qua piove,piove,piove... Non vedo l'ora che arrivi la primavera! Il tuo lavoro finito è davvero grazioso e quello che stai finendo è molto simpatico.
    a presto
    Rosanna

    OdgovoriIzbriši
  11. Prekrasni su mi vezeni radovi!
    Lijep pozdrav i ugodan vikend.

    OdgovoriIzbriši
  12. preprekrasan vez,bravo draga loredana!!hvala na linkovima na zanimljive stranice..kisssss!!!!

    OdgovoriIzbriši
  13. Enjoying the challenge here, hope English is OK.
    Getting out and romping in the grass is good for the soul, love your kitty! I admire your cross stitchery. I used to do that until my eyes decided they wanted something larger on which to focus. Have a good day!

    OdgovoriIzbriši
  14. Lindos bordados amiga!!!!E o gatinho muitooo fofinho,bom fim de semana,abraçosss!!!

    OdgovoriIzbriši
  15. Draga LILY, imala sam dobro sidro, kad Lea zaposjedne krilo i stane presti vunu, nema šanse da me neko odnese,
    Grazie Rosanna, spero che la Spring Fairy portera la primavera alquanto prima.
    Hvala Kaća i Zondra, promjene "osnovnog sredstva" i materijala me uvijek pokrene, kako bi se reklo sto na uru...

    Thanks dear Barbara and Deni.

    OdgovoriIzbriši
  16. Grazie per aver commentato il mio post. Che bello il ricamo di Argante! Sei molto brava!

    OdgovoriIzbriši
  17. Pozdrav draga Loredana.Tusal jar se puni pa prazni,znači da si jaaaaako vrijedna!I čitam odlično raspoložena.
    Sad se ajmo spremit za novi olujni udar.Drži se,do proljeća!

    OdgovoriIzbriši
  18. Prelijepi vezeni radovi!
    Čitajući malo i komentare naišla sam na tvoj gdje govoriš kako se prebacuješ igla-konac-heklica-decoupage....i osmjeh mi se pojavio na licu od pomisli "gle i ona je ko i ja"...meni jednostavno trebaju stalno neke promjene, imam po pet i više stvari započetih pa se samo prebacujem s heklice na decoupage, pa na mašinu...kako mi dođe volja!
    Hvala ti za linkove i sutra će, nadam se, biti lijep i sunčan dan :)))

    OdgovoriIzbriši
  19. Beautiful progress on your stitching! Happy spring to you!

    OdgovoriIzbriši
  20. Grazie chantilly, i tuoi schemi sono meravigliosi.

    Tajči, Tajči, hvala na komentaru, bura ga je dopuhala. Cmok. Loredana

    Rekli su da je repetitio mater studiorum a za nas dvije promjena su majke kreativnosti


    Thdanks a lot dear Measi

    OdgovoriIzbriši

 

blogger templates | Make Money Online