utorak, 15. ožujka 2011.

Sjećanje na ljeto. Remembering summer. Ricordando l'estate.

Dulje vremena razmišljala sam da napravim post na ovu temu, tijekom ove duge zime ideje i teme su se preklapale. U ovoj hladnoj, kišnoj večeri, koja kao da najavljuje početak zime, evo i malo sjećanja na ljeto i dragu gošću, sad već i prijateljicu Tinu (o njoj sam već pisala). Tina je vrsna kreativka na polju filcanja, nema blog, Robert daj napravi Tini blog da možemo uživati u njenim kreacijama. Jedno popodne u predahu od kupanja, Tina me je uputila u osnove filcanja, jednostavno da zadovoljimo moju znatiželju i ostvarimo neki mali filcani predmet. Tina je zaista maherica na tom polju.

For a long time, I was thinking to make a post about the Summer and a nice afternoon which I had spend with the guest, even better to say my dear friend Tina, a really number one in felting. Tina create all kind of nice things. We decided to have a nice afternoon, with coffee, talking and showing me just the elementary points in this fields of handmade. I had told you about Tina, she is excelent. Well, at the end for me was just a funny afternoon to learn the elementary notions about felting. A little ball, quite enough to put a chain, and have a row counter when I'm knitting.
Robert make a blog to TIna, so we can enyoed in her works.
Da tempo avevo intenzione di scrivere un post su tema estate, ma tra un''idea ed altra, durante quest'inverno che non mostra la volonta di finire, anzi, fuori piove ed fa molto freddo, Tina mi ha mostrato i primi passi nel creare con il feltro. Cara ospite Tina, meglio dire ormai amica, e' veramente brava, ed crea dei lavori perfeti. Roberto, dai crea un blog per Tina, cosi possiamo lodare ed amirare le creazioni di Tina. Di sopra il mio primo lavoro, una pallina rosa, giusta per aggiungere una catenina ed il conta giri mente lavoro ai feri e pronto.
Robert nas promatra, a iza camere je dragi SSM. Roberto guarda, mente il DH fotografa. Robert is admiring us, since DH make a pic.

Čavrljanje.
Chit and Chat.
Si parla del piu del meno, mentre le mani lavorano.


Idem.

Tina and Robert never comes without the gifts.

Hortensia


Little felted present.

Maleni filcani privjesci.
Picolli portachiavi in feltro.



My works.
Moji radovi.
I miei lavori.

The cotton for crochet and the bag from Tina.
Torba (heklana) i konac za heklanje.

Una borsa ad uncinetto ed filato per lavorare ad uncinetto.
Ho deciso di eseguire una tovaglia, ed la borsa come porta lavoro.

I decided to make a table cloth and to use the bag as a work neccessary. This is a model.


Odlučila sam od konca napraviti jedan milje, a torba je dobro došla kao neseser za ručni rad.


Ovu veselu torbu s motivom sunca izrađenu od jute koja je plastificirana dobila sam od obitelji N. (Češka). Unutra je bila i boca izvrsne rakije, koja je tijekom zime popijena, tja, zima je bila hladna. Obitelji N. to je business.

This nice bag with the sun, is a gift from family N. (Chec republic). Inside was a very good brandy, which has been drunked during the winter, ah, the winter was so cold and long.
Questa solare borsa di iuta e' un dono di ospiti della republica Checa, famiglia N. Nell interno c'era pure una botiglia di grappa, che durante l'inverno e' evaporizata, gia l'inverno era lungo ed molto freddo.


Torba je sad odlična za konac i razno razne žurnale za lavanda vrećice.

La borsa e' adesso una porta lavoro pšer il filatto ed riviste per i sacchettini di lavanda.

The beg is quite good for the floss and journals for the new lavanda sackets.

More fotos.......







23 komentara:

  1. хорошо сидите и творите!!!!! гортензию люблю!!!!!! здорово всё!

    OdgovoriIzbriši
  2. Lijepo je prisjetiti se dragih ljudi i trenutaka.

    OdgovoriIzbriši
  3. Predivni privjesci, najljepše su prezentacije u vlastitom domu i sa dragim prijateljima:)) Čista uživancija!!
    Odlične torbe, i ona heklana, i ona vesela koju su dobila na poklon:))

    OdgovoriIzbriši
  4. Looks like you had a great day with you friends back then. Its about time that the weather is getting better and warmer again. We had a few great sunny days here - it was awesome.

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala na preporuci za film, sigurno ću pogledati.. A vidim da vam je jedan od najdražih Gone with the wind - obožavam ga!
    Da se vratim postu, privjesci su preslatki.. željno očekujem i prijateljicu u blogosferi! :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Jako volim takve radionice gde uz prijatelje i prijatno ćaskanje nešto i naučiš.

    OdgovoriIzbriši
  7. Rodeada de amigos y hermosos trabajos ¿Qué mas se puede pedir?
    Bss.

    OdgovoriIzbriši
  8. Kakva fantastična uživancija, predivno :D!

    OdgovoriIzbriši
  9. uh, ovaj post me baš ugrijao u ovo kišno i tmurno jutro!

    OdgovoriIzbriši
  10. What wonderful handmade works. Davvero meravigliosi!
    bacioni
    Rosanna

    OdgovoriIzbriši
  11. Hvala drage, to je poznata naša domaća gostoljubivost.

    Grazie a tutte. La nostra riconosibile ospitalita.

    Thanks to all. Our well know hospitability.

    OdgovoriIzbriši
  12. Drago mi je što si mi se javila.Nena je čudo od žene.Pozdrav od Mice

    OdgovoriIzbriši
  13. Lijepo Loredana, od početka do kraja..
    Pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  14. Lijepo je, sjecati se, vidim da si uzivala u ljetu:-)
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  15. prijatelji, uspomene, secanja, pokloni....suuuuunce...divan post.

    OdgovoriIzbriši
  16. Jao i ja bih filcala,ova srčeka su mi predivna!Drugi put zemite i mene,please!!!!

    OdgovoriIzbriši
  17. Complimenti per i tuoi lavori!Ma quando arriva l'estate?Anche qui piove!
    Anna

    OdgovoriIzbriši
  18. Uvek lepi i korisni saveti, što ne čudi kad imate tako dobre saradnike.Radujmo se proleću i možda novom blogu koji će nam ulepšati dane dobrim savetima na polju ručnog rada i sitnica koje život krase....

    OdgovoriIzbriši
  19. Kakvo bogatstvo si nam pokazala, bogatstvo prijateljstva, duha i mašte!
    Uživala sam!

    OdgovoriIzbriši
  20. Ma che belli i portachiavi, e che bella atmosfera!!!! Deve essere stata una meravigliosa giornata...

    Un bacio e complimenti per i tuoi 39 anni di sopportazione :-)))

    Argante

    OdgovoriIzbriši
  21. da,da zima je bila duga i hladna,trebalo se nečim i zagrijati:))).....ali ostala ti je super torba:))....
    kako je lijepo vidjeti slike toplih dana u dobrom društvu:))....
    neka ti i ovo ljeto bude prepuno dragih ljudi i novih vještina:)))...
    pusa:))...

    OdgovoriIzbriši
  22. Draga Lori napisah komentar, ali ga izgubi. Bio je pun ljubavi, ne znam da li je dosao k tebi, jer ovde gde sam trenutno gubim liniju kad kad. Sve jedno ovako jos jednom: hvala na ovim slikama i idejama. Ako imate potrebu da vam neko pomogne i napravi blog, jer Robert je u guzvi, eto trenutno vam mogu pomoci, javi mi se na e-mailu. Trebace mi podaci, samo onoliko koliko ih vi zelite ubaciti, objasnicu na e-mailu. Hvala ti na komentaru. Pusa

    OdgovoriIzbriši
  23. divan post,gustala sam i u prici i slikicama:))..filcanje mi je nepoznanica,bas bi volila naucit ga..tebi super ide,a kako i nebi uz odlicnu uciteljicu:)..pusaaaa!!!

    OdgovoriIzbriši

 

blogger templates | Make Money Online